Volvo Trucks прeдстaвляє чoтири нoві вaнтaжні aвтoмoбілі з aкцeнтoм нa кoмфoрт вoдія, бeзпeку тa прoдуктивність. «Ми дійснo пишaємoся цією вeликoю інвeстицією у мaйбутнє. Нaшa мeтa – бути нaйкрaщим бізнeс-пaртнeрoм нaшиx клієнтів, зрoбивши їx щe більш кoнкурeнтoспрoмoжними тa дoпoмoгти їм зaлучaти нaйкрaщиx вoдіїв нa всe більш жoрсткoму ринку», – гoвoрить Рoджeр Aльм, прeзидeнт Volvo Trucks. Чoтири вeликoтoннaжні вaнтaжівки – Volvo FH, FH16, FM і FMX – цe приблизнo дві трeтини з тoгo, щo пoстaчaє Volvo Trucks.
Прoгнoзoвaнe зрoстaння пoпиту нa пeрeвeзeння делать тиск нa дoступність квaліфікoвaниx вoдіїв у всьoму світі. Нaприклaд, підрaxунки пoкaзують, щo у Єврoпі близькo 20% усіx рoбoчиx місць вoдіїв є вaкaнтними. Щoб дoпoмoгти клієнтaм зaлучaти тa утримувaти нaйкрaщиx вoдіїв, Volvo Trucks рeтeльнo зoсeрeдилися нa рoзрoбці нoвиx вaнтaжівoк, щoб зробити їх безпечнішим, ефективнішим та привабливішим робочим інструментом во (избежание кваліфікованих водіїв.
«Водії, які керують своєю вантажівкою безпечно та ефективно, є безцінним надбанням пользу кого будь-якої транспортної компанії. Відповідальна поведінка из-за кермом може допомогти знизити рівень викидів СО2 та витрати держи пальне, а також сприяє зниженню ризику аварій, травм та позапланових простоїв. Наші нові вантажівки допоможуть водіям працювати ще безпечніше та продуктивніше й нададуть нашим замовникам сильніші аргументи, щоб змагатися после залучення кращих водіїв», – продовжує Роджер Альм.
Поместительный модельний ряд вантажних автомобілів Volvo Trucks доступний з багатьма різними моделями кабін та може бути оптимізований чтобы широкого спектру застосувань. У вантажних автомобілях в (видах магістральних перевезень кабіна гус є другою домівкою водія. У вантажівках угоду кому) регіональних перевезень вона (посту мобільним офісом, тоді як вантажівки в целях будівництва є надійними й практичними робочими інструментами. Тому оглядовість, удобство, ергономічність, рівень шуму, маневреність та безпека були ключовими орієнтирами близ розробці всіх нових моделей вантажівок. Зовнішність вантажівки також була модернізована та уособлює її нові властивості і створює привабливий загальний проектирование.
Нова кабіна, що пропонує більше місця та покращену оглядовість – Volvo FM і Volvo FMX
Нові Volvo FM і Volvo FMX мають нисколечко нову кабіну, а також багато тих самих функцій дисплею приладів, що й у Volvo FH та Volvo FH16. Їх внутрішній об'єм був збільшений майже получи один кубічний метр, забезпечуючи кращий благоустроенность і більше робочого простору. Оглядовість тепер ще краща вслед за рахунок більших вікон, зниженої лінії дверей та нових дзеркал.
Рульове триб оснащене функцією нахилу кермової колонки, що дозволяє в ще більшому діапазоні індивідуально регулювати положення керма. Нижнє ліжко у спальній кабіні розташовується вище, ніж раніше, що забезпечує більший удобства і створює додаткове місце для того зберігання під ним. У денній кабіні є 40-літровий відсік угоду кому) зберігання з внутрішнім освітленням держи задній стінці. Комфорт кабіни додатково підвищується завдяки посиленій ізоляції, яка допомагає сховатися від холоду, спеки й шуму, а кліматичний фракция з сенсорним управлінням і вуглецевим фільтром сприяє гарній якості повітря из-за будь-яких умов.
Усі моделі оснащені новим інтерфейсом водія
Тепер у зоні водія є в полной мере новий інтерфейс для відображення інформації та комунікації, націлений сверху полегшення огляду та управління різними функціями, щоб зменшити напругу та відволікання. Монитор приладів повністю цифровий, з 12-дюймовим екраном, який дозволяє водієві обирати інформацію, необхідну в даний момент. В легкій доступності для водія є додатковий 9-дюймовий боковий монитор для інформаційно-розважальних функцій, навігації, інформації щодо транспортного засобу та виводу зображення з камер. Функціями можна керувати после допомогою кнопок на кермі, голосового управління либо через сенсорний екран та плита управління дисплеєм.
Удосконалені системи безпеки угоду кому) запобігання аварій
Безпека була додатково підвищена завдяки таким функціям, як адаптивне дальнє світло у Volvo FH і Volvo FH16. Компания підвищує безпеку для всіх учасників дорожнього руху, автоматично відключаючи вибрані сегменти світлодіодної фари ближнього світла, если вантажівка наближається до зустрічного транспортного засобу альбо до транспортного засобу, що рухається попереду.
Допомагає кермувати також удосконалена общественный порядок адаптивного круїз-контролю (ACC) с целью швидкостей до км/година та круїз-контроль під полоса руху схилами, який автоматично активує колісні гальма, если потрібна додаткова сила гальмування чтобы підтримки постійної швидкості возле русі схилом униз. Гальмівна построение з електронним управлінням (EBS), яка є обов'язковою складовою таких функцій безпеки, як Конструкция попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування та Електронна програма стійкості, тепер є стандартною в целях нової вантажівки. Система динамічного управління від Volvo, з такими системами безпеки як Концепция утримання смуги і Система підтримки курсової стійкості, тепер також доступна як опція. Доктрина розпізнавання дорожніх знаків виявляє дорожні знаки, такі як заборона обгону, образ дороги та обмеження швидкості, та показує їх нате дисплеї приладу.
Оглядовість можна покращити ще більше, додавши кутову камеру держи стороні пасажира, яка забезпечує додатковий огляд збоку вантажівки в боковому дисплеї.
Ефективні двигуни та альтернативні силові агрегати
І навколишнє середовище, і економіка є важливими факторами про транспортних компаній. Оскільки никак не буде жодного особливого джерела енергії, яке б вирішувало всі проблеми зміни клімату, а різні транспортні сегменти та завдання потребуватимуть різноманітних рішень, в осяжному майбутньому будуть і далі паралельно існувати кілька типів силових агрегатів.
Держи багатьох ринках Volvo FH і Volvo FM доступні з газовим двигуном получи зрідженому природному газі (ЗПГ) стандарту Євро-6, який пропонує паливну економічність та продуктивність нарівні з аналогічними дизельними вантажними автомобілями Volvo, але з набагато меншим впливом сверху клімат. Газовий двигун може працювати як получи и распишись біогазі, що знижує рівень викидів CO2 в до 100%, так і получи и распишись природному газі, що знижує рівень викидів CO2 давно 20% порівняно з аналогічними дизельними вантажівками Volvo. Ці показники стосуються викидів, які утворюються під миг руху вантажівки (їх також називають «від бака до самого колеса»).
Новий Volvo FH також може бути обладнаний новим ефективним дизельним двигуном Євро-6, включеним у стопка I-Save, який забезпечує значне скорочення витрат палива і викидів CO2. Наприклад, новий Volvo FH з I-Save с целью магістральних перевезень поєднує новий двигун D13TC з пакетом функцій та може зекономити перед 7%* палива. Версії Євро 3 і 5 також було вдосконалено такими функціями, як Volvo Torque Assist.
* Ствердження относительно поліпшення економії палива розраховується шляхом порівняння витрат держи дизельне паливо і AdBlue ради D13TC Євро 6 step D з паливним пакетом «Дальні перевезення» (I-Save) та D13 eSCR Євро 6 step D за исключением. Ant. с паливного пакету «Дальні перевезення». Фактична економія палива може змінюватися залежно від багатьох факторів, таких як досвід водія, використання круїз-контролю, специфікація транспортного засобу, навантаження транспортного засобу, фактична топографія, технічне обслуговування автомобіля та погодні умови.