Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується про виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe
Гeoмeтрія турбіни
Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується в целях виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі недостатнього обсягу вихлопних газів під минута прискорення. Під час впливу в педаль газу з’являється затримка, спочатку згорає пальне, і тільки після цього виділяється вихлоп.
Воззрение роботи наддуву зі змінною геометрією
В порівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані на пороге каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.
Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається вслед таким алгоритмом:
- виділення невеликої кількості вихлопних газів під часок роботи двигуна на низьких обертах;
- орошение сигналу з блоку керування під миг різкого прискорення;
- синхронний фордевинд лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
- проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
- збільшення обертів турбокомпресора та тиску під время підвищення швидкості.
Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується минус використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється сверху оптимальному рівні.
Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, для тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна придирка — це нагар, що скупчився, який відкладається нате лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під минута створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Про усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.
Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією
Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися бери спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:
- кут розкриття лопаток;
- керуючі сигнали клапана;
- обсяг газів, що проходять поверх турбіну.
За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є малограмотный в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Угоду кому) тих, хто ще малограмотный визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює пользу кого надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. В сайті також представлена корисна інформація относительно силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.
Всі дані вперед публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал никак не працює для реклами тих чи інших компаній.