У 2010 рoці Volvo Trucks прeдстaвилa Volvo FMX – вaнтaжний aвтoмoбіль, спeціaльнo рoзрoблeний для того сувoриx умoв eксплуaтaції тa бeздoріжжя. З тиx пір він стaв спрaвжнім eтaлoнoм міцнoсті, прoдуктивнoсі тa нaдійнoсті нa ринку.
Дo зaпуску Volvo FMX у будівeльній тa гірничoдoбувній гaлузі викoристoвувaлися різні вaріaнти Volvo FM і Volvo FH. Зaвдяки спілкувaнню з вeликoю кількістю клієнтів і aнaлізу їx пoтрeб в сeгмeнті будівeльниx рoбіт і гірничoдoбувній гaлузі був ствoрeний вaнтaжний aвтoмoбіль сaмe в (видах нaдвaжкиx умoв eксплуaтaції.
Volvo FMX дoкoріннo змінив прaвилa гри, швидкo зaвoювaв aвтoритeт тa пoпулярність як сeрeд влaсників тa кeрівників трaнспoртниx кoмпaній, тaк і сeрeд вoдіїв.
Признaчeний с целью склaдниx дoрoжніx умoв
Міцний сучaсний зoвнішній вигляд пeршoгo Volvo FMX, який чіткo пoкaзувaв зв'язoк вaнтaжівки з мaшинaми Volvo Construction Equipment, був привaбливoю oсoбливістю. Функціональність Volvo FMX включала в себя сильний буксирувальний пристрій, захист фар, нові протиковзкі та зручні сходи. Завдяки трисекційному сталевому бамперу, кутові частини якого зроблені зі сталі товщиною 3 мм, захисній пластині картера і захисту бампера, Volvo FMX став справжнім втіленням міцності та надійності.
Еволюція міцності всього по (по грибы) три роки
Всього путем три роки після появи Volvo FMX компанія Volvo Trucks випустила нову версію. Кабіну було модифіковано, і всі компоненти передньої конструкції було перероблено. Нова пневмопідвіска давала збільшений дорожній просвіт в 300 мм. Буксирувальний пристрій тепер міг буксирувати раньше 32 тонн.
Cистема динамічного управління Volvo Dynamic Steering – легке і точне водіння
У 2013 році було представлено Volvo Dynamic Steering Volvo – ще одне запатентоване технічне нововведення, яке дозволило керувати вантажівкою з мінімальними зусиллями та максимальним комфортом. Volvo Dynamic Steering Volvo поєднує в собі звичайне гідравлічне рульове управління з електромотором з електронним регулюванням, встановленим получи рульовому механізмі.
Рульова строй ідеально підходить для будівельної вантажівки. Получай низьких швидкостях вона работать без устали рульове управління легким і точним, а також знімає навантаження з рук і плечей водія. Це означає підвищену безпеку та зниження ризику виробничого травматизму.
Строй динамічного управління для здвоєних передніх осей
Подібні вантажні автомобілі з кузовами двадцать (десять перевозять виключно важкі вантажі. Концепция дозволяє прикладати менше зусиль впредь до керма при повороті получи низьких швидкостях, а також автоматично повертає його в нейтральне положення після досягнення максимального кута повороту, завдяки чому маневрування в умовах обмеженого простору стало быть набагато простіше.
Передні здвоєні осі підвищеної вантажопідйомності
Ради рахунок нового рішення максимальне технічне навантаження передніх осей Volvo FMX збільшилось з 18 впредь до 20 тонн. Клієнти отримали переваги з точки зору як продуктивності, бесцельно і універсальності. Підвищена вантажопідйомність передніх осей також дає можливість встановити більшу кількість варіантів кранів і іншого обладнання, що має значну вагу.
П’ятивісні Volvo FMX з колісними формулами 10х4 і 10х6
У багатьох країнах зростає попит в автомобілі великої повної маси. Интересах задоволення попиту на великовантажні автомобілі, що експлуатуються як возьми автодорогах, так і в умовах бездоріжжя, Volvo Trucks розпочала виробництво серійних 5-вісних шасі. Дві передні осі витримують максимальне навантаження предварительно 20 тонн, а три задніх здатні впоратися з вагою задолго. Ant. с 36 тонн, що збільшує корисне навантаження і работать засучив рукава вантажний автомобіль більш універсальним. Подібна комплектація також підходить к бетононасосів і важких автокранів, які потребують рівномірного розподілу навантаження бери осі.
Задня пневматична підвіска в комбінації з ведучим переднім мостом возьми Volvo FMX
Нова можливість комбінування задньої пневматичної підвіски з переднім ведучим мостом забезпечує найвищий рівень комфорту навіть получи и распишись вантажних автомобілях з повним приводом. У праздник час, як ресори зазвичай розраховані возьми перевезення найважчих вантажів, пневматична підвіска дає можливість налаштувати автомобіль під транспортування вантажу прости-прощай-якої маси. В результаті вантажний автомобіль їде плавніше; його компоненти та частини піддаються меншому зносу і поперед того ж знижується навантаження сверху дорожнє полотно. Завдяки зменшенню вібрацій — особливо около управлінні ненавантаженим автомобілем — водій може підтримувати більш високу середню швидкість получи нерівних будівельних дорогах і здійснювати більшу кількість рейсів по (по грибы) зміну.
Електронна гальмівна концепция для барабанних гальм
Електронні компоненти системи надають проход до ряду інтелектуальних функцій, наприклад, накануне системи допомоги при рушанні получи и распишись підйомі, що дозволяє краще контролювати рух крутими схилами. Крім того, завдяки інтеграції в єдину систему моторного гальма і сповільнювача, системи Brake Blending, підвищується безпека автомобіля. Получи и распишись додаток до поліпшеної функції гальмування, EBS в поєднанні з барабанними гальмами також забезпечує ход до системи динамічного рульового управління Volvo.
Шашечница передач I-Shift для великих навантажень
Конструкційна версія коробки передач Volvo I-Shift дозволяє Volvo FMX долати складну та горбисту місцевість з високим рівнем продуктивності та комфорту водія. У 2016 році Volvo Trucks представила I-Shift з понижуючими передачами, що дозволяє вантажівці рушати з місця із вантажем вплоть до 325 тонн. Це також дозволяє операторам вантажних автомобілів їздити зі швидкістю вплоть до 0,5 км на годину, а це величезна допомога водію исполнение) точного маневрування.
Нове покоління Volvo FMX
У лютому 2020 року Volvo Trucks представила беззаветно новий Volvo FMX з повністю новою кабіною, збільшеною вантажопідйомністю та інноваційними функціями безпеки. Завдяки збільшеній прежде 20 тонн вантажопідйомністі переднього моста та 38-тонній задній осі, новий Volvo FMX стає найвитривалішою вантажівкою, створеною в (видах найважчих умов та найвибагливіших завдань.
Інноваційні функції Volvo FMX було представлено у багатьох відео для YouTube:
Відео «Дивіться, хто керує» («Look Who’s Driving»)
Чотирирічна Софі дистанційно керує Volvo FMX из-за допомогою Volvo Dynamic Steering.
Відео «Крюк» («The Hook»)
Клас Нільссон, колишній генеральний менеджер Volvo Trucks, ілюструє потужність буксировочної провушини Volvo FMX.
Відео «Технік» («The Technician»)
Це відео демонструє висоту дорожнього просвіту Volvo FMX.
Відео «Хитрость хом'ячка» («The Hamster Stunt»)
Хом'як керує Volvo FMX вслед допомогою Volvo Dynamic Steering.