У 2021 рoці Renault Trucks мoдeрнізує свoї сeрії T, T High, C тa K, істoтнo пoліпшуючи кoмфoрт вoдіння, кoмфoрт нa бoрту, бeзпeку і прoдуктивність. Цe нaйвaжливішa eвoлюція з мoмeнту пoвнoгo oнoвлeння мoдeльнoгo ряду вирoбникa в 2013 рoці.
- Сміливіший зoвнішній вигляд
У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.
- Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння
Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa
Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю колонкою. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, разве особистих уподобань.
Колонка регулюється вслед за допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, что-то около і нахил керма. Регулювання обома руками получай кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.
Нові модульні сидіння
Оскільки водій вантажівки сопровождать за кермом у середньому дев’ять годин нате день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.
Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку с целью повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий вата, розрахований на те, щоб кожен нона витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.
Збільшена ємність к зберігання
Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення в (видах зберігання.
Renault Trucks додала тримач чтобы планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності про водія, забезпечуючи доступ впредь до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх насквозь два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий касса для зберігання документів формату A4.
З боку пасажира транспортні засоби мають двое місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).
Оновлена комфортна спальна полоса
Вантажівка – це никак не лише робочий інструмент водія, це також місце, -де він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. Про зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity получи 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.
Для того додаткової зручності в спальній зоні також додано двоечка роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності в (видах водія під час відпочинку.
Нарешті, с целью покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal интересах постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.
- Підвищена безпека ради водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху
Високий рівень безпеки в целях водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.
Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче вплоть до природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний миг, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела предварительно 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.
Додаткові світлодіодні фари були розміщені й держи внутрішній стороні дверей во (избежание освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під пора входу та виходу з вантажівки вночі.
С целью оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний штабель інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний замочек), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.
Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс чтобы зупинки вантажівки.
- Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування
3% економії палива
По мнению-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок угоду кому) поліпшення повітряного потоку.
Согласно-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією в целях подальшого зниження витрат палива. Йдеться насчет нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (держи вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це власть за замовчуванням, який оптимізує витрати палива после рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати правила руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію оборона їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/время).
Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними получи ринку з точки зору економії палива.
- Більше послуг исполнение) безвідмовної роботи
Раціоналізація візитів впредь до майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу
Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів накануне майстерні та оптимізує графік цих візитів.