Volvo Trucks прeдстaвляє дeкількa вaжливиx oнoвлeнь в целях свoїx 11- і 13-літрoвиx двигунів стaндaрту Єврo 6, які зaбeзпeчують пoєднaння пeрeвaг змeншeння витрaти пaльнoгo і пoліпшeння кeрoвaнoсті.
«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим угоду кому) всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo високої продуктивності. Відтепер, завдяки останнім удосконаленням нашої силової лінії, вони можуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний босс «Вольво Україна» Санін Олександр.
Кращі из-за всю історію показники паливної ефективності получи и распишись всесвітньо відомому випробувальному маршруті
Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під минута випробування паливної економічності нате випробувальному маршруті Green Truck Award сверху північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий окончание за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л получай 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/годок. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції ради паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.
«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо в старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це допустить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.
Чіткі налаштування, яке призводить перед істотних поліпшень
Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що метода трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією про автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які духом додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує маловыгодный лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.
Зменшення витрати пального досягається вслед за рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний не уходи двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.
«Інженерам Volvo дійсно вдалося поставить значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто раным-ранехонько наводити точні цифри, але вже единым махом ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.
Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать без устали рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Зарубка Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році женка продажів компанії припадала бери електричні вантажівки, а через червон років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати без участия використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.